Verdens beste folk

…Også kalt mine bestevenner. Her skal du få et lite innblikk i min verden gjennom vennene mine:

First of all, så har vi Louise. /www.bellydancer.blogg.no/

Om Louise:
Jeg har kjent Louise siden jeg var bittebitte liten, og vi har vært veldig gode venner veldig lenge. I 8.klasse startet vi i samme klasse, og det var jo det vi hadde ønsket.. Og vi fortsatte å være gode venner. Den dag i dag er vi bestevenner – og jeg lærer stadig nye ting om henne. Som for eksempel at hun har en veldig kul latter, ler nesten hele tiden og er superflink med hår. Forresten; Hun som stadig ordner nye frisyrer på meg…. Glad i deg!!
________________________________________

Så har vi Maiken. /www.katsk.blogg.no/

Om Maiken:
Maiken liker ost. Hun spiser nesten bare ost. Hahah, Maiken er katte -og-osteelsker. Hun elsker katter, og hun elsker ost. Hun er stor fan av Selena Gomez og er gjengens lille "nerd". Hun var hvertfall det i fjor… Maiken er superflink i matte og hater å kjede seg. For henne er det så og si umulig å sitte stille utenom å gjøre noe. Hun er den som stadig skal finne på noe, skjønner dere… He he, glad i deg!!
________________________________________

Og dette er Therese. /www.therese96hb.blogg.no/

Om Therese:
Jeg og Therese har en evigvarende lang historie bak oss. Tror jeg møtte henne for første gang da jeg var hos en kamerat i barnehagen, og jeg ville bli kjent med naboen hans.. Det var Therese! Så jeg rømte fra kameraten min og fant straks tonen med henne.
Therese er snill, litt glemsk og ganske morsom. Glad i deg også =D

9 kommentarer

Siste innlegg