Søndags tur i dag

Det er søndag, den siste dagen av uke 50… Kalenderluke nr. 13 er åpnet og i dag skal jeg på tur til skogs!
Jeg skal ta meg en tur i skogen med pappa, kompisen til pappa- og muligens to hunder…
Men først skal jeg på expert- for det er søndagsåpent i dag… Skal ha meg ny mobil, så jeg må snart bestemme meg!
Det kommer jo mobiler hele tiden, nyere og kulere osv…. Og jeg vet ikke hva jeg er ute etter engang, har du et tips- gi meg gjerne det…

Men nå må jeg gå da, ha det

– Titt <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg