Ny mobil- og fint juletre

Har vært med pappa på expert i dag, fikk meg ny mobil… Jeg ble ganske fornøyd med den, men jeg får ikke brukt den før julaften- fordi det er en overraskelse…. så jeg må spille overrasket! 😮
Det ble til en samsung s3650- den er egentlig ganske nice, den ser kjedelig ut i blader osv, men den er kul i virkeligheten! 😛


Samsung S3650

Fant også årets juletre i dag!
Det var gøy å være med fattern, kompisen hans og bikkja på tur!
Jeg og Tufsa (bla lenger ned for å finne ut hvem hun er) løp rundt i skogen og sporet til slutt opp et perfekt juletre!
Det var ikke verken for stort eller for lite, og alle er fornøyde med det… Tviler på at det blir tatt inn før lille julaften, men det er nå valgt da… He he.

– Titt<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg