Eid på skolen i dag, heh…

I dag hadde vi dramatisering i norsktimen…
Jeg er på gruppe med Zydre, Elisabeth, Stian og Hanna. Vi har valgt oss Reve-enka å jobbe med, og du kan tro det går bra for seg!
Vel, jeg fikk jo beskjed av Hanna om at jeg måtte ha mer innlevelse… Og vel- jeg skulle jo ha det jeg da!
Så stod jeg som en soldat og sa replikken min som ulv: "God kveld, er reve-enka hjemme?"
Og Stian klarte ikke si noe, jeg klarte ikke si mer… Og så brøt vi ut i latter omtrent alle sammen.
Stian la seg ned bak sofaen på biblioteket- og lo og lo. Så var det til slutt en av de andre som utbrøt: "HAHA! Stian? Ler du som ei jente?" 

Hysterisk morsomt på skolen i dag, egentlig… Ettersom vi ikke fikk frem et ord- synd det tok slutt så fort  før friminuttet var i gang  :F

                – Titt <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg