Rare fakta om meg

Visste du at…

…jeg hater rosa

… jeg hater å gå i kjole og skjørt

…da jeg var liten var jeg nesten bare med gutter

…jeg er ganske guttejente

…yndlingsspillet mitt er Super smash bros. brawl

…yndlingsfargene mine er lilla og svart

…jeg har kjempemange bestevenner

…jeg er veldig glad i naturen, fugler… osv

…jeg elsker å tegne drager og ulver

…det beste jeg vet er ostebriks og sjokolademelk etter skoletid

…jeg kan bjeffe som en hund

Ja, eh. Det var litt om meg, masse merkelig en kan ramse opp der! Hihi 😛

             -Titt <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg