God Jul!!

Endelig er den store dagen her!

Julaften- selv om klokken bare er litt over halv ni… så, ja.
Jeg våknet i dag og fortet meg opp, og i julestrømpa… Der lå det en gave fra tante, onkel og søskenbarna mine!
Gjett hva det var! Nei, jeg sier det jeg… Det var THIS IS IT fra Michael Jackson, selveste cden, du kan tro jeg ble glad!
Så nå hører jeg på cden i håp om å vekke hele huset…
Senere skal jeg i kirken, for det er en "tradisjon" ifølge pappa… Og så må jeg levere julegaver til de jeg mangler.
Tror jeg skal satse på skjorte, vest, skjørt og hatt i dag… Jeg MÅ gå i SKJØRT, og jeg HATER å gå i SKJØRT… UFF

GOD JUL ALLE SAMMEN!


STINE HAR TEGNET NICE TEGNING!! 😀 Thx, Stine <3

                               – Titt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg