I DAG

I dag sto jeg opp, kledde på meg- og spiste frokost.
Jeg så litt på tv, og plutselig får jeg en melding av Louise. "Whats up?"
Joda, jeg svarer at jeg ser på tv. Og lurer på hva hun driver med… Svaret er: "Radio xD lol"
Svarer gjør jeg jo så klart, det er vel ren høflighet?
Louise skulle egentlig finnge på noe med Toppluefyren, men det ble ikke noe av… Så lurte hun på om jeg hadde  lyst til å komme en tur. Såklart hadde jeg det!! Men jeg hadde ingen til å kjøre meg… Og Louise bor langt unna meg, så gå kunne jeg jo ikke…
Jeg svarer at jeg ikke kan- så ringer hun meg plutselig!
Da ville hun komme til meg, da. Det var jo såklart helt greit for meg, og så kom hun.
Vi rakk å være ca. 3 min nede, før det plinget i telefonen min. Da hadde Øystein sendt: "Åpne"
Jeg og Louise gikk opp for og åpne døren, men det var jo ingen utenfor!! Jeg svarte Øystein: "Hva skal jeg åpne??"
Så gikk vi litt rundt i huset og lo, gud vet hvorfor… Plutselig hørte vi at det begynte å bråke utenfor, og der stod Øystein.
Jaja, vi gikk ned for å spille supersmash… Louise bablet usammenhengende ord, og verken jeg eller Øystein skjønte noenting. Vi gikk opp da vi ble lei av og spille.
Tja, da Øystein dro hjem satt jeg og Louise på rommet mitt og lo, av hva?? Det vet ikke vi heller…
Det er vel bare sånn det er…

Pappa vurderer for alvor å skaffe seg hund, fordi ingen gidder å være med han på skitur lenger…
Jeg vil ha en sånn samojed, det er en nydelig rase!!!

 
Bilde fra nordadrag.com

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg