Foredrag i dag…

…og alt gikk galt.
Er det mulig? ALDRI FØLT MEG SÅ MISSLYKKET FØR!!
Hvor vanskelig er det å prate om ditt største idol da? Foran mamma og pappa gikk det helt ok, men når jeg skulle vise det for klassen, faen heller.
Alt gikk galt, og jesus, det var fryktelig!
Jeg stoppet opp flere ganger, nå er det bare røre… Jeg ser kun tåke.

3+ holder ikke for meg, det gjør ikke det… Skulle ønske jeg var vant til å opptre slikt, men det er ikke mulig…. Jeg må øve, jeg ser den. Jeg kunne jo alt utenatt, men når hele klassa satt og så på meg på den måten, da fikk jeg sjokk. Angst.
Det burde ikke være så vanskelig, men det var det… Jeg kan jo snakke med elevene og drite meg ut så mye jeg vil, men når jeg skulle fremføre noe, hvorfor gikk da alt galt?? Engelskforedraget mitt gikk jo til og med bedre…

://  
– Titt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg