Vinterferien..

..den er kjedelig, unnskyld meg, men den er det.
Godt å ta en pause en gang i blant, men det er liksom bare greit da man har noe å gjøre, jeg har ingenting å gjøre.
Folk er bortreist, jeg er støkk her med tv'en, pappa og mamma jobber, lillebroren min plager meg som vanlig, osvosv.
Jeg gleder meg til skolen begynner igjen!! Jeg er ingen nerd, det er jeg ikke, men jeg gleder meg til å se folk igjen.
Sikker på at det er flere som gjør….

I starten av ferien var Louise her, fra mandag til tirsdag. Fra tirsdag til onsdag var jeg hos Louise…
Og så har det ikke skjedd noe mer.
Ikke alle som har fått ferie enda engang….

Hva har dere gjort/skal gjøre i ferien da? =)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg