Mart`n

Som betyr: Tivoli, venner, godteri og kos! =D
I går kveld var jeg med Louise, Therese, Katsk, Ida og Runa… Vi gikk rundt og rundt for å finne folk, og vi fant ganske mange fra klassen. Alle de folka jeg var med gikk rundt og knasket på godteri… Utenom meg! Jeg er veldig stolt asså, haha.
Det var iiiiiskaldt ute i går, og jeg var igjen den eneste uten noe… Denne gangen: Votter.
Jeg overlevde det også! 
I dag skal jeg igjen på Mart`n med Louise, men først må hun våkne.. og alt det der.

Joa, så… Hva gjorde dere i går/skal i helgen? =))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg