Klubben i daaag

I dag skal jeg og Louise på klubben, det er et sånt ungdomssted som de fleste kaller det (??)
Det skal bli gøy, for Louise skal være gal.. mener hun da. Men da kan hun bare være seg selv!!
Og nå ser hun surt på meg…. IIIIIP!!!!
Uansett, jeg kan dessverre ikke sitte her i evigheter å more meg.. Har ting å gjøre, yeah, right.
Neida, men jeg har egentlig ingenting å skrive som er så veldig spennende.

Forresten, jeg er hekta på en ny sang som er superkul.. Av Bulletproof som jeg skrev om tidligere.. I fjor en gang, faktisk.
http://www.myspace.com/502686236        

Kjempekul!! 

– Titt & Lollo *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg