* Du spurte- her er svarene!

Du kunne stille meg spørsmål, jeg lovet å svare! Her har du svarene dine… Enjoy, haha 😛

Vi er bestevennerforeverandever ikke sant?
Selvfølgelig =)

Når fikk du chinchillaene dine? (år/dato)
Jeg fikk den grå, altså Milo 15.august 2008, tror jeg. Og så fikk jeg den hvite- Romeo i starten av 2008 eller i slutten av 2007….

Når begynte du egentlig å like han du liker?
Vet ikke om jeg liker han så mye mer… Men jeg startet å like han for ca et halvt år siden 😮

Kommer dere til å være bestevenner for bestandig, tror du? (du og zoppen)
Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg håper det, for han er så grei da han først bestemmer seg for det… Men hvis ting fortsetter å være slik de er nå, så er jeg ikke veldig sikker på det asså. :-/

Eier vi verden med We are the world'en våres???? :DD
Jajøss, ingen kan eie bedre enn det da!

Hva fikk deg til å begynne og blogge?
Jeg vet egentlig ikke… Jeg fikk bare lyst da Therese fikk seg sin blogg. Så jeg mente det hørtes kult ut, og da startet jammen meg jeg også. 🙂

Når ble du fan av MJ?
Tja…. Jeg hørte at han hadde fått hudkreft.. Da jeg satt i en buss en eller annen gang for lengesiden! Og med en gang jeg kom hjem satte jeg på musikken jeg hadde hørt om! Jeg elsket hvert sekund av det, og den dag i dag er jeg superfan. Jeg kan ikke gi et veldig konkret svar på det, dessverre, men jeg kan si at jeg var ikke så veldig gammel 😉

Sommer eller vinter?
Auch, den var vrien.. Neida. Jeg elsker vinteren 😀

Si tre ting du liker og ikke liker med deg selv..
# Vel, jeg er ganske glad for at jeg kan være modig nok da jeg trenger det, haha…
# Jeg kan også fortelle at jeg er glad for at jeg er frisk 🙂
# Jeg har verdens beste venner!!!!!!!

# Jeg hater å krangle med bestevennen min.. selvom vi trenger det en gang i blant, hater jeg det..
# Har krøller, og det hadde vært ok… hvis jeg ikke hadde blitt mobba for det
# Kjeder meg litt for ofte, haha

Er du forelska? (a)
Eh… uh… neii?? =D  okda… men hsjj   ^^

Hvaskjera?
Svarer på dette her da.. He he 😛

Har du vært sammen med noen?
Ja…

Spiller du spill?
Ja, faktisk… Jeg spiller tetris, jeg syns det er spill nok 😀

Er du gulljenta mi?
Nei… jeg er sølv. He he

JB eller JB???
JB, helt klart.

Hva er favorittfargen din?
Lilla!

Hvilken farge hater du?
Rosa, det er en fæl farge… Skjønner ikke hva folk ser i den!?

Synes du MJ er kjekk?
Ja, han var da det en gang i tiden…

 <— Kjekkasen selv da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg