Don’t walk away

Jeg har kjent deg lenge, helt siden 1.klasse.. Du flyttet.. Og først i høst ble vi bedre kjent igjen.
Vi ble bestevenner… Vi kranglet om og om igjen. Eller- diskuterte da. Men likevel, det var ille nok.
Nå har du gått din vei og jeg er alene igjen. Jeg er ikke bra nok lenger, så.
Det sårer.. Det er ikke like ille som jeg trodde det ville bli, for jeg var forberedt på at det kom til å skje. Nå har det skjedd. Alt jeg fryktet ville skje, det skjedde.

A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.
Jeg støttet deg gang på gang. Men da jeg var nede, hvor ble det av støtten din? Du svarte bare: Kan ikke.
Du svarte slike ting hele tiden. Vi har fremdeles kontakt, joa. Men vi sklir mer og mer fra hverandre. Nå vet jeg ikke hva jeg skal si… Uansett hvor jeg går er du på netthinnen. Du er overalt! Jeg drømte om deg i natt.. Det var ikke direkte om deg, det var slik at jeg var med klassen osv. Men du var der likevel. Du satt der på en stol. Du så så alene ut. Men så kom kjærsten din/grunnen til alt dette.. Hun smilte og du begynte med en gang å le. Først da innså jeg at jeg er ikke verdt noe lenger. I en uke var jeg noe for deg, i en uke. En uke av livet ditt fikk jeg din oppmerksomhet. Det er klart, da betyr jeg ingenting for deg lenger. Det var ved vinterferie tider… Da trengte du meg ekstra mye, og jeg var der. Men nå? Nei.
Jeg er ingenting lenger. Men hvis du skal ombestemme deg, så skal du vite at:

If you ever need a friend, someone to care and understand.. I'll be right here.
Cuz' here I am.

Lei for at det skulle ende slik, men..
You had me to get her.
From here I thought it was me.
I was changin', arrangin' my life to fit your lies.
It's all said and all done.
I gave it all for the long run.
Can she say the same thing?
I guess this is goodbye and good luck.
I can't be what you want me to be.

I'm sorry for changing.
I'm sorry it had to be this way.
Believe me, it's easier just to pretend.
But, I won't apologize for who I am.

Du har tatt valget, og det får du stå ved. Jeg har lovet deg at jeg vil være glad på dine veier, uansett hvilke valg du tar eller hva som skjer. Så det er jeg. Takk for gode minner, kamerat. Takk for alt.

Denne har du laget, husker du det? 🙂 Et av mange gode minner…

– Titt *

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg