Folkensene

Jeg har mange venner, noen nære og andre… som bare er der sånn av og til, en prat eller to i uken.
Siden jeg kjeder meg til døde skal jeg fortelle litt om noen av dem, som jeg prater med veldig ofte.. Og som alltid er der for meg… Enjoy =D

Therese
Du er alltid der for meg, vi har det alltid gøy! Snakker med deg veldig ofte.. Og du er alltid der… Selvom vi ikke forteller hverandre alt mulig lenger, så er du der da jeg trenger deg. Jeg kan ta opp en episode fra før vi begynte på skolen.. Jeg var hos naboen din og moren hans fortalte om deg. Jeg bestemte meg for å ta meg en tur bort til deg.. Og siden den dagen har vi vært venner. Glad i deg <3
www.therese96hb.blogg.no

Louise
Kjent deg siden alltid…. Som du sier. Vi har aldri et kjedelig sekund, og om vi har det… Så vet jeg ikke helt om vi begge er friske. Ha ha. Kjempegøy med deg hele tiden! Husker da du fikk skulderen din ut av ledd… Da fikk jeg deg på en eller annen måte til å le igjen. Har fremdeles det bildet på den gamle mobilen min. Hahaha, jeg får det ikke ut av hodet. Jeg husker ikke hva vi spiste til middag den gang.. Men det funka. 😀  <3

Katsk
Siden jeg ikke får nevne navnet ditt… Så må jeg vel skrive katsk da… Du ankommer somregel huset mitt de gangene du kan kvart over 7 om morgenen. Kjempegøy hver morgen, da mamma gir oss hadeklemmer… og du sitter der som en valp og ser opp. Da vi kommer på skolen går vi ned.. Så finner vi alltid på noe vi kan le av. Kjempegøy med deg, kjent deg siden du kom til skolen vår… 3 eller 4 klasse? Uans, glad i deg også <3
www.katsk.blogg.no

Elisabeth
En gang bestevenner, alltid bestevenner =D

Kjent deg siden jeg var 3… Vi gikk i samme barnehage.. Hadde det alltid gøy der! Etter mange år fikk vi igjen kontakten, og den dag i dag kan jeg prate med deg om alt mulig! Du er kjempekul, alltid hyggelig å prate med deg. Hver gang jeg har havnet i nok et problem- er du der.. Haha, og hver gang du har et problem kommer du til meg. Det er så gøy! Vi er flinke til å lytte til hverandre ass.. Glad i deg <3
www.ellybelly.blogg.no

Nick Jr
Skriver dekknavn på deg også, jeg… Du vil vel ikke at folk skal vite at vi er bestevenner? Haha, uansett da.
Du er en kul fyr, talentfull og ærlig. Vi diskuterer, vi har våre gode og onde dager… Men likevel blir vi alltid venner igjen.
Jeg er glad i deg, selvom det som skjer nå… er litt skremmende, for ingen vet hvordan det kommer til å bli.. he he <3

Øystein
Jeg må ha med deg og da!
Du er en kjempegod venn. Du har vært det siden 1. klasse. Jeg kom bort til deg.. Første dagen var du ikke hjemme, men andre dagen: Da var du faktisk hjemme. Vi ble med en gang kjempegode venner, og uansett hva som har skjedd de siste årene har vi alltid støttet hverandre. Du er kul, haha <3

-Titt*

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg