Pappa har bursdag!

I dag tidlig ble jeg vekket 05:55… For å spise kake.. Haha
Pappa har bursdag i dag, nemlig… Han blir hele… Ehm, 40 og no.
Jeg la meg igjen jeg… Bedre det, mener nå jeg. En time senere stod jeg opp..
Gratulerer med dagen!

Skolen i dag var utrolig gøy, jeg og Louise satt oss på benken nede, og så kom en haug av folk… Louise: "Jeg føler oss litt populære, ahahahaaaaaa"
Også fant vi ut at en fyr minner om Woodie (eller hvordan det nå enn skrives) på Zack og Cody. Louise fikk heeeelt latterkrampe, og alle i gangen stirret på henne… Gode tider, gode tider.
Vi så også på film i de to første timene i dag, Kautokeino Opprøret. Kjempegøy (??)
I 5 time hadde vi "prøve" i atomer, hydrogen, helium, litium, beryllium, bor, karbon, nitrogen, oksygen, fluor, neon, natrium, magnesium, alluminium, silisium, fosfor, svovel, klor og argon… Det er de 18 første.. Stolt asså, haha =D

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg