Du ..

Okok, nå har jeg ikke ord!
Hvem tror du at du er? Jeg trodde jeg visste det, jeg trodde du var min beste venn… Jeg tok såååå feil.
Du sa du skulle forandre deg tilbake til det du en gang var, særlig.
Du lyver til meg, hele tiden.. Hva kan jeg nå forvente? Jeg stolte på deg.
Jeg likte deg, faktisk. Fordi du var ærlig, snill… og slike ting.
Nå skjønner jeg ikke engang hvordan jeg kunne se noe i deg.. Du er forandret til en komplett… Jeg vet ikke. Det finnes ikke ord. Hva trodde du egentlig? Jeg ville finne ut av det før eller senere uansett.
Jeg savner Nick jr, for det er han jeg ble bestevenn med. Vi fortalte alt til hverandre, vi støttet hverandre. Men jeg vet ikke hva jeg kan forvente?
Jeg ga alt jeg hadde å gi, nå vet du hva du kan komme tilbake igjen hvis du bestemmer deg for det.
Ikke at jeg vil at du skal komme tilbake, ikke før du er Nick igjen.

– Titt *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg