Klubben&rett hår

I går var jeg på klubben med katsk, Therese og Louise.
Før klubben rettet Louise håret mitt… Da vi gikk til klubben hadde jeg plastikkposer rundt beina (ikke spør hvorfor) og hetta over hodet… Louise og katsk lignet eskimoer, haha… De var mine eskimoer, faktisk.
Vi møtte Therese og gikk inn…..
Elsker rett hår <3 hahaha =D

I dag har det vært ganske kjedelig, C klassa var på budor, og da var det ingenting å finne på.
Vi hadde 3minutterstest som gikk til helv….
Nå er jeg hjemme i håp om å klare og puste igjen, såeh.. Me snakkas!


Hehehehe


Yesda..

– Titt*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg