Gjemt og funnet

Jeg pratet på at jeg skulle tegne påskebilder, osv… Nå har jeg tatt det i stedet. Haha, ikke fortvil, jeg skal tegne også. Men hittil har jeg tatt bilder med pcen, og det er elendig kamera, uansett:

I sta var jeg oppe.. Fordi mamma dunket i gulvet.
Det var tid for å finne påskeegg… Mamma hadde gjemt og skrevet en gåte. Jeg fant, jeg fant.
Bilder; Enjoy..


Hehehehe


Det er noe oppi det, menneh… Haha


Søt, er han ikke?


Joda, det er han <3

Forresten, så lurer jeg på en ting.
Noen som har noen ideer til HVA jeg kan tegne som påskebilder? Tror det skal komme et påskebilde for hver dag… Så det er bare å komme med forslag!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg