Tilbakeblikk fra i høst ..

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder Katsk la ut på facebook.
Det vil si: Bilder fra skoleåret, hun hadde 112 bilder, og jeg orker ikke laste opp så mange her- så det blir bare noen få.
Enjoy =)


En grå dag… Og vi følger med på hva Louise gjør 😀


Louise og jeg på skolen… En dag med sol! 😀


Jeg og Louise enda en gang..


Therese og meg.. 😀


I friminuttet, haha 😀

Vel, det var noen få tilbakeblikk.. Gode tider, gode tider.
Husker du noe du vil fortelle? Kom med det!

– Titt*

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg