Michael Jackson

Jeg kjeder meg, så jeg tror et innlegg om popkongen kan muntre meg opp- bare for å ha noe å gjøre.

For det første.. Folk forteller meg hele tiden av Michael "suger", hvorfor det? Det er ikke uten grunn at han er verdens
største legende, er det vel? Alle har hørt en eller annen av sangene hans, kanskje folk har begynt å bli litt lei, ettersom han har vært så mye omtalt i media og går veldig mye på radioen for tiden? Ikke vet jeg, men det er det jeg tror.
Men selvom jeg  liker han, og enkelte ikke- hvorfor la det gå utover meg da!? Jeg hater diskusjoner om hvem som er best og ikke! Hater, hater, hater! Michael er, var og vil alltid være best, slik er det bare! He he.
Ikke døm fordi han er berømt.. Kanskje han faktisk var mer enn som så? Det kan man finne ut i øynene til folk…

Nylig begynte en fyr å diskutere med meg om hvem som er/var best av Muse og Michael Jackson.. Jeg holdt på mine ord, Michael er størst, best.. Og ikke minst: Han hadde talent! Talent, han var stappfull av gode ideer, han var stappfull av sang, dans… Musikk, takt… Alt mulig! Og hvordan kan noen si at folk kan leve opp til det da? Jeg skjønner ikke helt det, men ok. Vi har hver vår musikksmak- skal ikke hindre dere!
Men tenk på det da: Han var liten gutt… Mange søsken, en far som slo han hvis han gjorde noen dansetrinn feil.. Han ble til og med pisket en og annen gang. Likevel fortsatte han med det han trodde på, derfor ble han den han var.
En inspirasjon til hundretusenvis av mennesker! Så ikke kom her og fortell meg at Michael "suger."

This is it

Da Michael døde ble det utrolig mye oppstyr!
Det var faktisk kompisen min, Øystein, som ringte og fortalte meg det morgenen etter det hadde skjedd. Jeg fikk helt sjokk, jeg kunne ikke tro det… Og den dag i dag tror jeg fremdeles at han lever; Hvorfor? Joda, jeg skal fortelle dere: Michael lever, jeg er bombesikker! Han lever inni de som tror på det. Minner lever for alltid, bare husk det.
Hvis man tror nok, er det sant.
Kanskje enda et spm folk lurer på.. Når jeg sier "er", for han er død. Jeg tror jeg nettopp besvarte det.. så jeg trenger ikke gjøre det igjen.

Det ble laget filmer, cder, t-skjorter, stilen hans ble igjen populær…
Den mest imponerende filmen er nok This is it. Det ble navnet på filmen.. en av cdene, jeg vet ikke helt om det er noe mer det ble laget This is it av? Det står sikkert på noen t-skjorter det også. Jeg har en plakat det står This is it på….
Just face it, Michael Jackson is still and forever king of pop!

– Titt *

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg