“Psykologi”, sykling og ny header

Okei, for det første: Ny header, jeg kjedet meg litt i går.. Så jeg laget tusen nye. Jeg har bare et program å lage header i: Så jeg satser på paint, det funker like bra som alle andre program.

For det andre: Jeg har en venninne jeg har skrevet om en del ganger, og i dag var jeg og Linda på sykkeltur. Vi kjørte rundt i evigheter og besøkte mange rare steder- Kommer forresten an på hva man kaller rart… Men vi syklet rundt et tjern, rundt omkring i byen, opp til en annen venninne, gjennom en merkelig tunnel og hjem igjen.

For det tredje: Grunnen til "psykologi"-overskriften er at Linda har blitt veldig glad i å "studere" psykologi. Hun har vært på biblioteket, lånt bøker- og nå leser hun om merkelige ting hele tiden. Hun har til og med fått det for seg at jeg har "Narkolepsi"- noe slags søvnproblemer. Jeg erger meg over den dagen hun fant ut at det er noe som heter det… Haha.

NB: Det er ikke sikkert jeg får blogget på hele 2 dager! Haha, jeg skal til Trysil i morgen, og kommer ikke hjem før på mandag.


Jeg måtte bare ha med dette bildet… Det er voodoo dukken min, den er superkul 😀

Hva har dere gjort i dag?
Vært i Trysil noen gang?

– Titt*

4 kommentarer
    1. Åhhh header’en din er så fiiiiiin!
      Du er så fliiink 😛 :O
      ehmm hva skal jeg skrive.. jo.. JEG HAR VÆRT I TRYSIL, HA-HA-HAHAHA 😛 <-- fordi det var en av spm. dine 😛

    2. I dag (eller egentlig i går da:P) ga jeg et rosa påskeegg fylt med godteri til kjæresten min 🙂 siden påskeharen kom ikke til han :O vi har forresten vært sammen 1/2 år i dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg