HJEMME ER BEST, selvom borte fremdeles er bra..

Okei! Jeg er hjemme igjen fra Trysil!
Det var superkult der, kjempekoselige folk, stort hotell med forvirrende heiser, stilig utsikt og en helt herlig natur!

I går hadde en av folkene vi var med bursdag, Eva, og da måtte vi ha noe gøy å gjøre.
Først var vi nede i svømmehallen på hotellet, deretter tok vi oss en tur på bowlingen. Jeg slo pappa! Med hele 2 poeng! Jeg er veldig stolt nå ass.. Haha. Etter vi hadde bowlet to runder gikk vi på Peppes. Der bestilte vi pizza, av en eller annen grunn… Pizzaen var smakfull med masse ost! Henrik mente han måtte ha dessert, så da ble det banansplitt (?) på han. Jeg var enig i det med at vi måtte ha dessert…. Så jeg tok barnas favoritt: Peppis.

Vi overnattet i leiligheten til Børre og Eva, den var kjempestilig!

Nok koseprat, dere skal få se noen bilder:


Kjøkkenet i leiligheten


Hmm.. Hva tenker hun på?


Midt i bordet var det et bål..


Flere som tenker


I rettning av butikken- som i dette øyeblikk var stengt


Bar


In the lobby, haha =)


Der var nå jeg da… Hadde en snikfotograf etter meg


Stua


Fra verandaen

Hva har dere gjort i påsken?  

5 kommentarer
    1. Louise: Jeg er ikke frekk, det var ikke plass i bagen… dx
      Marielle: Koselig! Jeg elsker å være på hytter, synd vi ikke har en.. Arrg
      Therese: Spennende.. xd

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg