Hva blogger man om så tidlig da?

Det har jo ikke skjedd noe spennende mens jeg sov da… Eller, jeg kan fortelle om drømmen jeg hadde, om jeg bare hadde husket den, men deeeet gjør jeg ikke.

Okei! Jeg kan fortelle hva jeg skal i dag da.
Først så skal jeg ringe Øystein- og vi skal på barneskolen å besøke gamlelæreren vår. Etter jeg og Øystein har vært der, skal jeg møte Katsk, Runa og Malin. Hva vi skal- det vet ikke jeg, men de har noe nøye planlagt, tipper jeg.

Så må jeg bare fortelle at jeg også sitter og ser på Disneychannel! Det er skikkelig kult, elsker disneystjerner.
Savner de gamle seriene… Lloyd i rommet osv, det var gøy. Og friminutt gikk mye oftere! Men jeg må innrømme at jeg også liker Hannah Montana, Magikerne på Waverly place og Zack og Cody's søte liv til sjøs. H2O er også ganske kult… Hihi.


Hva er din favoritt disneyserie?
Savner du noen serier?
Skal i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg