GREASE! – Video?

Skolen i dag var eid, først og fremst..
I gymmen sparket vi fotball med en sånn svær balanse-ball… Dere vet; Sånn treningsball. Uansett, vi så ut som småfolk da! Herregud, det var skikkelig kult! (Bilde av det kommer senere, forresten.)

I friminuttet måtte jeg overføre alle bildene mine til Louises mobil, og slette de på min egen… Det tok skikkelig lang tid!
Det er meningen jeg skal få de en eller annen gang i dag.

GREASE-filmen vi laget på barneskolen har kommet. Jeg sendte 20kr med lillebroren min- og jammen klarte han å fikse dvden. En av få ting han husker på, hihi. Jeg så på dvd'en i går da, sammen med en kamerat, men han skrudde ned lyden hver gang noen skulle synge. Hvis det ikke var lyden han tulla med, så var det spoling.. Så jeg fikk aldri sett det korrekte resultatet før nå… Må innrømme at det var veldig bra til å være 7.klassinger! Bedre enn orginalen, vett 😉

Også var det det da, jeg lurte på om jeg skulle legge ut video snart, men det er liksom bare hvis jeg får til noe ordentlig.
Vet ikke hva jeg skal gjøre da, så…

                   

Har du sett Grease?
Syns du jeg skal legge ut video?

5 kommentarer

Siste innlegg