Skoledagen er aldri kjedelig med slike folk..

Jeg har seriøst ikke hatt èn eneste kjedelig dag dette skoleåret, ingenting er kjedelig med slike folk!
Vennene mine og jeg ler hver eneste dag, hvert friminutt, hver time… Det er enda morsommere når vi har så intern humor at ingen forstår hva vi egentlig ler av, for de ser dumt på oss og gir oss teite blikk.
Men, men- der har du oss!

I dag satt Katsk seg ved siden av meg, ettersom sidekameraten hennes ikke var på skolen. Timene ble ikke kjedeligere av den grunn, tvert i mot! Vi lo hele tiden, og i dag fikk vi vite at i neste uke skal vi drive med avis. Jeg og Katsk hadde egen avis sammen med noen andre folk i 08-09, og den het Stift. Katsk fant ut at vi kunne kalle avisen Stift-2! Og  maskotten til Stift het Stifto, så det ble jo… Noe vi måtte le av, selvsagt.

SKAL SNART TIL LOUISE!! GLEDER MEG 😀

                                 

Hva gjør dere i dag?

5 kommentarer

Siste innlegg