KLUBBEN & EID SKOLEDAG

Eid meg her og eid meg der, sier ofte at ting er eid, jeg.. Men denne gangen var skoledagen virkelig eid.
I første time hadde vi sang, jeg sto ved siden av Elisabeth og Katsk.
Som vanlig var det noen som foreslo "I'm yours" – Jason Mraz… Og siden i dag tidlig har jeg gått rundt og sunget den!
I 5. og 6. time hadde vi herlig gym (særlig), jeg fikk Elisabeth hektet på "I'm yours".. Unnskyld, Elisabeth 🙁

I går var jeg og Louise på klubben- igjen.
Forskjellen fra de andre gangene: Denne gangen tok vi en haug av bilder. Orker ikke legge ut en haug av bilder, men noen få blir det nå likevel.

Bildene er tatt med mobilen min… Derfor er de veldig elendige.


På klubben!


Savn, allerede <3


Louise og kattedama… 🙂


Louise eier verden!


Visste ikke om jeg skulle spille eller ikke…


Louise på toppen av biljardbordet 😀

Hva syns dere? Duger mobilkameraet? Haha 


5 kommentarer

Siste innlegg