STRESS

Helt sikker på at pappa snart kommer inn på rommet mitt og sier; RYDD ROMMET DITT, SÅ KANSKJE DU FÅR NOEN UKEPENGER OGSÅ.
100kr hver uke, hihi.. Blir ikke lei av det, men jeg er lei av rydding… Nå er det jo jeg som roter til rommet også, så skal ikke dømme noen.
Solen varmer mer og mer, og snart er det like varmt ute som det er inne, yes! Da er det en perfekt dag for nye sko, og jeg vet akkurat hvilke sko jeg vil ha… Kanskje pappa må svi av litt mer enn 100kr denne uka, haha.

FÅR DU UKELØNN?
HVOR MYE FÅR DU I UKELØNN?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg