SPILLDILLA OG SUPER DAG

For en stund siden var jeg helt hekta på Tetris, de fleste vet vel hva det er? Hvis ikke; Søk på 1001spill…
Nå er det lillebroren min som er hekta på Spore, det er jo dritfett! Haha, han sitter på pcen min dag ut og dag inn, så jeg låner hans. Vi har en bra deal… Jeg er nemlig glad i pcen hans, hihi.
Akkurat nå er jeg ikke veldig hektet på noe spill… Jeg er bare veldig glad i å lage headere til forskjellige folk.
Før var det ninja kiwi, men det er lengesiden.

Det har vært en super dag i dag <3
– Video med Louise
– Nye sko
– Tur med Linda
Og det er bare noe av punktene, se lenger ned på bloggen.. 😉

Oss to- alltid <3

HVA HAR DU GJORT I DAG?
HAR DIN DAG VÆRT SUPER?
ER DU HEKTA PÅ NOE SLAGS SPILL?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg