NEI, JEG HAR IKKE TATT PERMANENT

Nei, det har jeg ikke. Det kunne ikke falle meg inn, jeg er da ikke gal heller da.. Ikke at det er noe galt i å ta permanent, men jeg syns jeg er litt for ung. Det er uendelig mange folk som spør om det- spesielt gamle damer.
For en stund siden var jeg og Katsk på butikken, og da dukket det plutselig en gammel dame opp bak oss; Katsk hvisket til meg: Ingrid, kjenner du hun?
Jeg snudde meg, og der sto damen og stirret, plutselig smiler hun og sier: Har du tatt permanent? Jeg syns altså håret ditt var så fint jeg, så det så!
Fikk nesten sjokk jeg… Det har skjedd mange ganger, men likevel. De hysteriske øynene`a! Uff.

Nå vet dere det;
Nei, jeg har ikke tatt permanent. Jeg har alltid hatt sånn hår.. Det plager meg at folk kaller meg opp for det, men ellers kan jeg nok leve med det.

12 kommentarer

Siste innlegg