MORNINGS!

God morgen, alle sammen!

Solen skinner, himmelen er blå, fuglene synger og jeg er trøtt. Alt stemmer, haha.
Gleder meg allerede til sommerferien, er ikke det rart? Sikkert flere som har gledet seg lenger enn meg da. Jeg hater egentlig sommeren, det er en kjedelig tid, bare så det er sagt.. Likevel er jeg glad i fri da.

Tror jeg skal opp en tur jeg, må få i meg litt mat før jeg går på skolen også… Nei, vent! Jeg skal sykle i dag. Haha, 450meter. Dere får ha en god dag videre!

ER DU GLAD I SOMMEREN?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg