HERLIG DAG!

Solen skinner fremdeles, ikke en sky og se (fremdeles)- og i dag har det vært en super skoledag!
Ankom skolen klokken 8, som vanlig.. En time før den starter.
Etter skolen var Katsk med meg hjem.. Vi tegnet og laget bilder som skal være med i "STIFT2" avisen vår. Jeg måtte tegne logoen på nytt, for den forrige logotegneren vår var ikke meg… Hun har flyttet, dessverre. Jeg skal vise dere før og etter, haha:


FØR


ETTER

Hva syns dere?
Jeg er ingen tusenkunster asså.. Haha

Etter Katsk hadde vært her dro vi til henne… Vi laget reklame.. Dere skal få se den senere, men nå må jeg gå!

HVORDAN HAR DIN DAG VÆRT? =)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg