JONAS BROTHERS

Kan ærlig innrømme at jeg er fan, de er flinke, eller hva?
Det er ingen skam å være fan av noen asså… Jeg har aldri vært redd for å si hva jeg mener, og det er jeg ikke denne gangen heller. Jeg syns det er helt herlig musikk! Det får meg til å tenke på tiden som var før, alt har forandret seg så fort. Og det var ikke hvem som helst som fikk meg hekta på JB- det var selveste Nick Jr.

Den tiden som var, den var helt herlig. Ingenting kunne ødelegge det, trodde jeg. Vi hadde ingen anelse om var som var i vente, og nå er alt bare rart. Det er merkelig å se deg på skolen, det er merkelig å snakke med deg. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg, og selv om alt er sånn det er nå, vet jeg at du alltid kommer til å være der. Det er du alltid. Samme hvor mye vi sier til hverandre, selvom det er ment sårende er det glemt når vi er venner igjen.
Du har alltid vært Nicks største fan, og nå Joes, som du sier. Jeg vil ikke forandre den du er, for det klarer jeg ikke. Det er det du selv som må gå inn for, jeg vil bare at du skal vite at du er/var og vil alltid være min beste venn.

– Nick jr's største fan

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg