OPS

Heh… Etter jeg kom hjem fra skolen kranglet jeg med broren min, og vi klarte å ødelegge et bilde.
Han dyttet meg inn i det, men det var bare pga det jeg gjorde mot han da.. Stakkars bilde, det var så nydelig, det var nemlig jeg som var rammet inn.. Haha, jeg bare tuller.

Henrik (broren min) dro forresten nettopp for å kjøpe is… Og nå er han tilbake!! YEEEY, HAR DERE NOEN GANG KNUST ET BILDE?


Okei, det der var bare rart… he he

Froskebilde deeeeeluxe da, Ingrid! Jada, jeg har fritids.. 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg