SENKVELD

Det er så eid program… Uff. Sitter og stirrer inn i skjermen i håp om at det sies noe morsomt jeg kan le av, spenningen stiger… Men nei, det er voksent pjatt i kveld. Jeg skjønner meg ikke på den slags.
Snart er den stakkars tiden som er igjen av dagen over, og alle går til sengs. Det blir stille. Mørkt. Ingenting skjer. Alt er forlatt. Nei, seriøst, det der ble for dramatisk for meg, skal fortsette å se på Senkveld, så får dere ha en god natt, alle sammen!

Så fjortis a… Fremdeles fritids jeg 🙂

GOD HELG!
SER DU PÅ SENKVELD?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg