WHO IS IT

Stakkars meg, jeg kjeder meg. Det er så kjett… Haha, hvorfor den overskriften? Vet ikke.. Michael Jackson sang da 😀
Forresten: Hvis det er flere som kjeder seg, så er det synd på dere også da.

To ting å fortelle.. EN: I sta kjørte det en skikkelig rå bil forbi, men jeg klarte ikke få opp kameraet i tide… Synd, for den var skikkelig kul! Men så er det jo naboen som eier den da, så jeg an vel egentlig bare gå bort og knipse litt… Og det tror du jeg gidder? Neppe… HOST

TO: Jeg satt på et lite rom i sta, for å få fred… Så kommer Henrik og banker på døren, mens jeg holder på å sovne. Han åpnet, og tok bilder!! GALSKAP. Riktig ja.. Uff. Det kom bare blits, og jeg fikk jo sjokk…

 
Et av bildene han tok..


Og et annet bilde han tok, haha.

HAR DERE SØSKEN? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg