BRODERNS SPESIAL

Lillebroren min, Henrik, er egentlig veldig flink til å finne opp ting. I dag laget han en drink til meg og resten av familien, og det var overraskende godt! Jeg var faktisk så heldig at jeg fikk være assistenten hans da. Her er noen bilder og oppskriften hans:

Oppskrift
– Du trenger et glass, det er en selvfølge..
– Urge og Cola
– Sitron og/eller lime
– Sånne sjokoladestenger.. Som man bruker til kaffen, husker ikke hva det heter (??)

Vet det ser merkelig ut, men det smaker helt annerledes enn forventet!


Nydelige glass..


Mesterkokken selv 🙂


Til og med jeg fikk prøve meg som drinkmaker 😀


Først heller vi i Cola.. Med dyp konsentrasjon… Deretter Urgen, he he.

SER DET GODT UT? HE HE

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg