HVILKE BLOGGER LESER DU?

Hvilke blogger leser du? Eller leser du bare en fast? Fortell!

Er det sånn at du kommenterer tilbake på alle kommentarene du får? Eller er det sånn at du gir blanke f***?
Det er litt kult å lese andres blogger, og det er gøy å skrive. Men det er ekstra morsomt hvis man får kommentarer på det man gjør, er dere ikke enige? Det er litt kjedelig å bare lese, og ikke gidde å kommentere.. Kommentarene gir jo tilbakemeldinger, og det kan være slik at du får mer lyst til å blogge… Jeg vet ikke med deg, men slik føler jeg det.

Må bare si TUSEN MILLIONER TAKK til de som har kommentert og lest bloggen min! Det er så sinnsykt kult at folk faktisk gidder! Utrolig takknemlig, det er det som gjør at jeg får lyst til å skru på pcen og blogge… Det er dere!! Uten dere hadde jeg ikke vært noenting, bare så det er sagt… Igjen: TUSEN TAKK!

7 kommentarer
    1. Vi kommenterer alltid tilbake, vi har ikke fått så mangge kommentarer enda, men det er liksom en selvfølge att vi skal gjøre. Så håper du også gjør det nå : – )

    2. særriøst ! ? da er du sykt fling til og lage headere, for vår er laget der og, og ja,, hehe, det er litt forskjell på de… haha xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg