EID MSN-SAMTALE

F¨RST sp¸rsmålet: HAR DERE MORSOMME VENNER, SOM SIER RARE TING HELE TIDEN?

Okei, som dere alle vet (egentlig ikke sikkert alle har fått det med seg) har jeg verdens morsomste venninne… Louise/Bellydancer!
Hun sier så mye g¸y hele tiden, det er til å grine av.
Louise innf¸rte den "s¸stertingen", og likevel sier hun det der… Skuffende asså! Neida 😉 Det er bare komisk, og forresten, mellom de to setningene der satt jeg den f¸rste setningen i nicket. Derfor hun kom med setning nr.2.

Kan v¿re at jeg er litt hyper elno… Men det er faktisk ganske morsomt.

 

Loøiisëëë <3 sier:

Nå tenkte jeg, langt inne i den lille ukloke hjernen min "hvorfor i helvete kaller hun meg s¸ster????"

Loøiisëëë <3 sier:

HALLOO? NÅ FÅR JO ALLE VITE AT JEG ER UKLOK DA!!

4 kommentarer

Siste innlegg