JUSTIN BIEBER- OG KVELDEN FREMOVER

HEEEEEEEEY, igjen! I dag har jeg lagt inn så sykt mange innlegg, føler jeg. Og det er bra, for jeg får respons på de 😉
Jeg og Henrik (lillebroren min) skal "døgne." Det vil si at vi skal egentlig bare være oppe til en av oss sovner, når det blir er vanskelig å si. Vet at det ikke kalles døgning da ass, men for han er det akkurat som å døgne.

Hvorfor: Justin Bieber, det er det bare et svar på! Han er så sykt skjønn, jeg kan ærlig innrømme at jeg er en fan. Han er flink, og jeg fatter ikke hvorfor folk hater han? Hvorfor kalle musikken hans "homsemusikk", man blir ikke kul av å bruke "homse" som skjellsord. Det er patetisk, rett og slett. Han er en talenfull gutt, og når andre gutter skjeller han ut- lukter det sjalusi lang vei. Ingenting annet å si på det.

Dere får ha en god kveld videre, og følg med! Kanskje det kommer flere innlegg…. Når det blir stille, da har jeg sovnet,
sånn at dere vet det. Hihi.


Han spiller bilspill.. Derfor er han totalt borte, hehe 🙂


Justin Bieber, han bruker til og med lilla! Den herlige fargen… 😀  
google.no

HVA SYNS DU OM JUSTIN BIEBER?
HVA GJØR DU I KVELD?

7 kommentarer

Siste innlegg