NY DAG, NYE SPEKTAKULÆRE OPPLEVELSER

Ja, riktig. Som om jeg vet hva spektakulært betyr? Ok, jeg gjør det. Derfor jeg brukte det. Det betyr "oppsiktsvekkende".. Dere skjønner.

Dagen i dag er egentlig ganske simpel, jeg tror jeg kommer til å le ganske mye.. For jeg har ikke "lodd" (Louiseord) på hele helgen!! Det er så kjedelig uten Katsk og Louise…. Det gjelder forresten resten av klassen også, gørr kjedelig uten alle sammen.

OH! FORRESTEN: Jeg vurderer å ha spørsmålsrunde snart. Hvis dere vil at jeg skal ha spørsmålsrunde, si "JAA!" i kommentarfeltet eller noe lignende… Så skal jeg ha det på video, først kommer et innlegg så klart, der dere kan spørre om alt mulig… så svarer jeg på video :))


Romeo <3 Måtte bare slenge han med… Fant ikke noe annet bilde 🙂

 

5 kommentarer

Siste innlegg