LITT MICHAEL JACKSON?

Hei! I dag har jeg vært på skolen, som de fleste andre.. Jeg og Katsk fremførte den nydelige avisen vår, og så fant ei annen i klassen ut at det var en skriveleif på forsiden. YESDA, INGRID! Jeg klarte det igjen. Nei, jeg har ikke gjort det før.

Og jeg må bare vise noe superkult, og i tillegg fortelle!
Jeg, Katsk og Louise var på Klubben- Torsdagen før helgen. Vi tok skikkelig mange bilder, og noen av de minner veldig om Michael Jackson, bare se selv:


Det er sånne neonlys på Klubben, og jeg hadde hvite sokker…


HE HE


Der har vi gjengen, vett <3


Hun er sprek!! Og forresten, foten i bakgrunnen er et spøkelse…


Dangerous, hihi.

Jeg har forresten spørsmålsrunde lenger ned på bloggen- benytt deg av den a! 😉
___________________________________________________________________

HVA HAR DU GJORT I DAG?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg