THEY SAY THAT GOOD THING TAKES TIME…

BUT REALLY GREAT THINGS HAPPEN IN THE BLINK OF AN EYE…

Jeg har kun hatt en venn jeg har våget å stole på slik jeg gjorde.
Jeg har kun latt meg bryte ned så mye en gang.
Av en person. Av en venn.
Og den vennen- det var deg. 

Du betydde så mye, men du ble helt borte for meg.
Det var som om jeg holdt taket, men glapp.
Jeg glapp den jeg var, og jeg glapp deg.
Jeg gjorde min livs største feil, og jeg angrer.
Hvis jeg kunne skru tilbake tiden, så ville jeg gjort det.
Jeg kunne rettet opp i alt det jeg gjorde feil, jeg skulle prøvd hardere.
Du har nå gått din vei, og jeg er glemt. Nå er det min tur til å legge deg bak meg.
Klart jeg savner deg, men du er en del av fortiden min. Fortiden var både god, og den var vond.
Det viktigste var at det skjedde sammen med deg. Det var alltid oss to, ingenting kunne splitte oss.
Det var det vi trodde. Det var det jeg trodde. Men se; Nå faller alt i grus og ingenting er som det var.

Goodbye and good luck.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg