NEW LOOK TODAY

Hey!
I dag har jeg "new look", haha. Jeg har kastet vekk joggebuksene og BAS-genseren, og i stedet ser jeg omtrent slik ut:

Ok, det minner litt om en kjemifrakk, men det er en skjorte, asså.. Og jeg beklager dårlig kvalitet, men jeg gadd ikke hente speilrefleksen for dette her.. Så jeg bøyde ryggen i håp om å bli med på bildet.

Var på Klubben med Katsk og Louise i går, også… Forresten. Alle var like, vi hadde svarte t-skjorter, hvite skjorter, olabukser, sånn skjerf, svarte sko og musefletter slik jeg har på bildet.. HE  HE, men noen ditcha oss… *host* Louise *host*  

Nok historier nå, vi får ta det en annen gang, men nå skal jeg opp og spise! God dag videre, folkens!!

ER DU GLAD I JOGGEBUKSER?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg