GODTERI, VEL

Vanskelig å finne på noe å gjøre SÅ tidlig om morgenen… Jeg og Louise derimot- vi synger, ser på TV og spiser godteri. Hun hørte meg snakke i søvne i natt.. det skjønte ikke jeg noe av, for jeg gjør ikke sånt! Kanskje…. eh. Oh, nå er det Jonas Brothers på disneychannel. Det vet dere vel, hvis dere er sånne superfans.

I dag skal jeg og Louise trene… Og det er meningen dere skal tro på det. Haha.
Vet ikke om jeg skal beise gjerdet i dag også, for det er litt overskyet og dårlig vær her.

HVA SKAL DU I DAG?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg