PÅ DYPT VANN

Hei! I dag var jeg, Louise og resten av folka mine ved en dam. Dammen var tappet for vann, og det så veldig merkelig ut… Det var slettes ikke dypt! Det første jeg tenkte var: "HVOR HAR ALL FISKEN BLITT AV!?" Jeg fikk aldri svar på det heller da. 
For en stund siden var det noen som hadde funnet en pengesafe, den var gammel og rusten i dammen. Sykt merkelig. Vi kjørte bil opp dit, og det var skikkelig humpete! Herregud, rene berg-og-dalbanen `a!

Jeg varmet opp kameraet før vi dro, så jeg tok noen få bilder før vi dro også. Det minner meg om at jeg burde hatt kameraet klart i går, jeg og Louise sto langs Glomma… Vi bare sto der, det tok evigheter før noen sa noe som helst. Da Louise plutselig sa noe fant vi ut at vi kunne gå til kunstgresset. Der løp jeg over hele banen i håp om å føle meg "fri", haha. Men når jeg hadde kommet halvveis fant jeg ut at jeg løp jo bare, og jeg løp mot et hus. Det var hus på alle kanter og drømmene ble knust.. Deretter satte vi i gang med "trening", vi løp rundt midtbanesirkelen i evigher, det var artig!

Tilbake til bildenee, her er noen av de 70 bildene:


Louise


Meg og Louise- in the window. Oh yeah.


Den nydelige dammen som ikke lenger er en dam… Det er kun litt vann
igjen i den.


Safen.


Meg.. Haha


Og hele gjengen, la oss bare si at det var grimasekonkurranse mellom
far og sønn.. HOST

HVA HAR DU GJORT I DAG? ELLER HVA SKAL DU?

 

8 kommentarer

Siste innlegg