ERTESTUING SKAL INN I MUNNEN…

Jeg spiste ute i dag, vi grillet(?). Jeg løp rundt huset flere ganger på jakt etter lillebroren min som plaget meg, og jeg ga han nøyaktig det han ville ha; Oppmerksomhet. Jeg ble utrolig sliten, men det gjør ingenting, heh.
Når middagen var ferdig truet Henrik (lillebroren min) pappa med en middagskniv med ertestuing på… Han tok den inntil øret hans: Og vips! Der var det gjort. Pappa fikk ertestuing i øret, hahahah. Jeg og mamma lo og lo! Det var skikkelig komisk.. Ler hver gang jeg tenker på det!

HAR DERE GRILLET I DAG? ELLER FØR I ÅR?


Tilfeldig bilde fra før idag…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg