HVA ER EGENTLIG EN BLOGG TIL?

God kveld!
Jeg kaller det kveld jeg.. Håper du tar deg tid til å lese dette (selvom det er langt), jeg skrev det jo ikke uten mening. 😉

Ja: Hva er egentlig en blogg til?
Etter mine meninger; Det er din verden. Du får gjøre HVA du vil på den, bare ikke skriv negativt om folk, det er tåpelig. Det vil altså si at du kan utrykke deg på din måte, men ikke bruk navn på personen du er sur på… Ikke heng han/hun ut på nett, det er dumt. Hvis man skal løse konflikter, så kan man vel gjøre det face2face? Eller er det slik at folk er alt for pysete til det? Ikke vet jeg, men det er dumt å henge ut folk via en blogg og internett generelt.

En blogg er et sted der en kan si hva en mener- også i håp om at folk vil lese det. En blogg er ditt liv, det er noe som omhandler deg og dine interesser. Man skal såklart være forsiktig med hva en sier, legger ut osv… Men en blogg er praktisk talt din verden det. Man kan lære av andre, man kan dele erfaringer, man kan få ideer og rett og slett ha det gøy. Det er ikke dermed sagt at en blogg er til for å bare gi positive tanker, en kan jo bruke det som en dagbok også? Det er nemlig ikke slik at folk går rundt og er glade hele tiden heller, da er man isåfall laget av gull.

Jeg blogger om alt mulig, alt som omhandler meg. De fleste andre bloggere jeg har vært innom skriver også om det som omhandler en. MEN det er alltids et unntak: For en stund siden var jeg inne på en blogg der bloggeren hang ut en annen blogger… Fordi den andre bloggeren var en såkalt "copycat", hallo? Jorden kaller! Hva har "uthengeren" med det å gjøre? Det er ikke noe h*n kan få gjort noe med, det må faktisk bloggeren selv finne ut av: At det var dumt. Og i tillegg legger "uthengeren" ut fullt navn på bloggeren, det er jo så koselig! Det skulle blitt politianmeld spør du meg.. Men ingen har spurt meg. 

Jeg måtte bare ta opp dette her- tross alt noe som omhandler oss alle, medbloggere. Hehe 🙂
HUSK:
Det er bare fantasien som stopper deg når det gjelder en blogg. Ditt design, dine tanker, dine meninger og din verden.

HVA MENER DU AT BLOGGER ER TIL?

9 kommentarer

Siste innlegg