TURN & HØYDEHOPPING

Jeg er en spenstig, liten, teit og megasær krølldott når det gjelder turn, men neimen om jeg klarer å hoppe høyde! Jøsses, i dag hadde vi nettopp det: Turn og høydehopp. Jeg klarte hele 80 cm… Yeey. Det er bare andre gangen jeg gjør det, men jeg syns jeg kunne klart hvertfall en meter. Jaja, er man ikke flinkere til å få ryggen over en pinne, så er man ikke det da. Det er lett å hoppe over 80 cm stående, men når man skal få ryggen og alt sammen over: FORGET IT!

Joa, i dag regner det. SÅÅÅ spennende… Louise var med meg hjem, og igjen fant hun ut at hun er redd det knøttlille dyret mitt: Milo. Chinchillaer er ikke i NÆRHETEN av å ligne mus engang, så jeg syns ikke synd på deg i dag, Louise… Haha 😀

 
Og til slutt et supersært, merkelig bilde av meg…

HVORDAN HAR DIN DAG VÆRT?

10 kommentarer

Siste innlegg