DETTE JUBLER JEG FOR!

I morgen skal jeg på Klubben igjen! I håp om at noen spesielle folkenser dukker opp setter jeg kursen mot bygda.
Som vanlig på Klubben blir det fjas og moro, og Louise blir vel gal som vanlig… Håper Katsk er frisk i morgen!! Jeg savnet deg på skolen i dag, Katsk..

Jeg snakket nettopp med en god venn, og det er godt å ha han tilbake. Det var rett og slett helt herlig! Den gutten kan ingen slå. Det minner meg på at jeg må sette på en sang, dette er sangen jeg brenner for for tiden:

Har du noe du gleder deg til?

1 kommentar
    1. søtt bilde , fin blogg , likte spessielt headeren din !
      kommentere tilbake ? (a)
      mariaskadsem.blogg.no 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg