EKSTREMT BRA MANDAG

Hei og hopp! I dag har jeg "mye" rart å fortelle… Starter fra begynnelsen, jeg.
I dag tidlig møtte jeg Louise kvart på ni, vi gikk ned… Og lo av alt mulig ingen forstod noe av. Et kvarter senere var vi oppe i klasserommet igjen, så var det tid for matte. Kjedelig mattetime, egentlig. Deretter hadde vi norsk- lesetime.

Tredje time hadde vi naturfag, og så var det endelig noe spennende som skjedde. I friminuttet lo jeg og Louise av masse rare ting (kyllinger, blant annet…) Og i fjerde time hadde vi igjen norsk,  vi fikk tilbake bokanmeldelsene vi hadde skrevet. Og jammen fikk jeg ikke 6! Jeg ble så overraska at jeg ikke klarte å snakke etterpå! He he.
Det stoppet ikke der heller, i de to siste timene hadde vi tysk. Vi øvde til skuespill, nok en gang. Vi fikk tilbake tyskprøver…. Jammen fikk jeg ikke høy karakter der og gitt. 5/6… Oh yes, bra dag!!


LOUISE FRA I GÅR 😀


Ja, hei. Ikke meg assa =P

HVORDAN HAR DIN DAG VÆRT?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg